Poveste cu Optileasing Credit si Canoface

Disclaimer: Orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare.

A fost o data ca niciodata o tara cu o economie infloritoare. In acea tara locuia Marcelino, un tinar programator, care dorea sa-si cumpere o masina. Dupa ce a analizat toate ofertele a decis sa faca un contract de leasing cu una din cele mai renumite firme, Optileasing Credit. Toate am mers ca pe roate, atat cat puteau merge in tara respectiva, pana la scadenta celei de a 2-a sau a 3-a rate din contract. Atunci, printr-un un telefon primit din partea firmei Optileasing Marcelino era instiintat ca dintr-o eroare a platit prea mult ca avans pentru masina si ca la urmatoarea plata trebuie sa plateasca cu 400 de pistari mai putin.

De buna credinta Marcelino a ascultat rugamintea lucratoarei de la Optileasing si, la urmatoarea scadenta a ratei, a platit cu 400 de pistari mai putin. Povestea parea incurcata caci, daca intradevar ar fi platit prea mult ar fi trebuit sa primeasca o factura de stornare pentru suma respectiva. Angajata Optileasing era convinsa ca nu trebuie emisa nici o factura de stornare. Nu l-a convins pe Marcelino care credea ca la un moment dat cineva mai destept va depista eroarea. Poate chiar la urmatoarea factura cand soldul contului sau ar fi indicat o valoare diferita de zero.

Timpul a trecut si dupa mai bine de 1 an, Marcelino se trezeste in cutia postala cu o scrisoare de la o firma de recuperare, Canoface. Se pare ca Marcelino avea o datorie veche de 1 an fata de Optileasing. Brusc, aceeasi suma a aparut si in aplicatia online prin care Marcelino urmarea datoriile sale fata de Optileasing.

Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa.

PS: Dupa ce a primit scrisoarea de la Canoface Marcelino a devenit un pic paranoic si se intreba daca nu cumva firma Canoface plateste angajati ai Optileasing pentru a trece diverse sume pe modul „invisible” pentru ca apoi sa devina eroul recuperator si sa-si incaseze comisionul. Sau mai rau poate firma Canoface apartine unui director important iar angajatii au in fisa postului anuntarea clientilor ca au platit sume in plus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *