Clientii BancPost sunt prosti?

Ma refer la cei care iau credite. Cel putin asta e imaginea pe care o proiecteaza cele 2 reclame care ruleaza acum pe micile ecrane.

Varianta 1: Cea cu viitorul proprietar al unui credit ipotecar

Fata de geek repetent a pustiului care este intrebat de tatal prietenei daca are ganduri serioase este reprezentativa pentru clientul BancPost? Iar faptul ca inghite pe nemestecate avantajul cu asigurarea de somaj (de parca o astfel de asigurare ti-ar putea acoperi rata pe termen nedefinit) intregeste imaginea de idiot a clientului ideal in viziunea managerului BancPost care a aprobat reclama. Nici nu stiu ce mesaj sa-i transmit managerului care a supervizat realizarea reclamei. Sa-l felicit pentru ca incearca sa spuna oamenilor ca ar trebui sa fie idioti ca sa-si faca un credit la BancPost sau sa-i spun ca ar trebui dat afara, daca chiar crede ca reclama reprezinta un mesaj adevarat.

Varianta 2: Cea cu viitorul proprietar al unei afaceri falimentare

Patronul unei patiserii se gandeste sa-si transforme patiseria intr-o pati-cafenea pentru ca niste clienti merg vis-a-vis  sa-si cumpere cafea. Faptul ca pana atunci exista o cafenea de succes nu l-a pus pe ganduri pe patronul idiot. Acestuia ii pica fisa abia cand vin clientii si arunca pastila. Evident ca nu sta mult pe ganduri si suna consultantul BancPost. Lipsa gandirii critice e o caracteristica specifica clientilor BancPost? Vadul comercial si venitul potential ar urma sa se imparta intre el si vechea cafenea, dar asta e un fapt nesemnificativ. Ca si faptul ca vechea cafenea este mai cunoscuta, ca preturile lui trebuie sa fie mai mici decat ale cafenelei vechi pentru a penetra piata,

Nu cred ca doar managerii BancPost cred ca potentialii lor clienti sunt prosti. Milenium Bank face reclama la credite cu dobanda de 5.xx%  PESTE euribor. Trebuie sa fii ignorant sa accepti aceste conditii in conditii de criza, cand in perioada de boom economic, cand toata lumea avea incredere mare in siguranta veniturilor viitoare, creditele aveau dobanda de 3.xx% PESTE euribor.

Ca tot sunt la capitolul reclame aprobate de manageri inteligenti imi aduc aminte de reclama la Orbit PROFESSIONAL cu secretara care se spala pe dinti cu banda adeziva. Cand a vazut scenariu, directorul de marketing de la Orbit si-a spus „Ha… exact asa e secretara mea… iar ea face parte din publicul-tinta… aveti unda verde baieti!”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *